Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T22:32:12+01:00
Kreska zachowywała się jak kapral. Była ładną dziewczyną ale bardzo rzeczową i odpychająco koleżeńską.
1 1 1
2010-02-12T22:32:18+01:00
Mam nadzieję, że pomogę, wyjaśnię Ci słowo kapral.

Kapral-najniższy stopień podoficerski w wojskach lądowych, także wojskowy mający ten stopień.

Teraz trzeba wywnioskować :)
Myślę, że to coś związanego z przywództwem, bo Maciek stwierdził" że zachowuje się jak kapral" gdy był na nią zły. Mogło to oznaczać, że "wywyższa się". Przynajmniej ja tak myślę :)

Pozdrawiam :>
1 5 1