Odpowiedzi

2010-02-12T22:41:26+01:00
A kto powiedział, że trzeba? ;p


No dobra. Nie wiem czy bedzie kartka, ale jakoś sobie ułożysz i może bedzie:

Według mnie trzeba przestrzegać poleceń nauczyciela poniważ przede wszystkim jest to osoba starsza od nas i powinniśmy jej słuchać. Nauczyciel wiele razy poświęca nam czas a mógłby robić zupełnie coś bardziej przyjemnego, więc ze względu na to również powinniśmy go szanować i słuchać. Gdy chodzimy do szkoły, jesteśmy osobami niepełnoletnimi, więc powimnniśmy słuchać sie dorosłych a tym samym nauczyciela. No i oczywiście zasadniczy argument: jeśli nie będziemy przestrzegać jego poleceń wylądujemy na dywaniku u dyrektorki.

:D

:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T22:42:39+01:00
Poleceń nauczyciela trzeba przestrzegać, gdyż wyjdzie to na dobre. On zazwyczaj ma rację co do nauki, z wiadomego powodu. Zadane polecenia pomagają, bo czegoś uczą. Nawet jedno małe zadanie może pomóc w nauce. Kiedy nie słucha się nauczyciela, można mieć kłopoty( np. pisanie tej pracy, bo coś mi się zdaje że piszesz to za karę... :>). Nieuważanie naraża na zwrócenie uwagi przez nauczyciela, ale także niczego się nie nauczy. Właśnie po to chodzi się do szkoły-aby się uczyć. Trzeba korzystać z tego, że mamy bardzo dobre warunki do nauki. Niektórzy nie mają tak dobrze jak w Polsce, niektórzy daliby wszystko za takie nauczanie. Poszczególne kraje nie mają pieniędzy na szkoły, a jeżeli jakaś skromna się pojawi, każdy tam idzie nawet tylko dla jednej lekcji. Tam jest ona bardzo cenna. Myślę, że powinniśmy całkowicie skorzystać z nauki.

Mam nadzieję że pomogłam :)

Pozdrawiam :>
3 5 3