Ułóż instrukcję obsługi odtwarzacza CD. Co najmniej 7 punktów!!! Plus dla tego komu uda się więcej!
Niby banalne, ale proszę o ładną, niezagmatwaną i przemyślaną instrukcję. Myślę, że to naprawdę łatwe do zgarnięcia punkty.
Pozdrawiam i liczę (tylko jak najszybciej!) na wiele instrukcji. Postaraj się, a wybiorę Twoją jako najlepszą!

2

Odpowiedzi

2010-02-12T22:46:27+01:00
Instrukcja obsługi odtwarzacza DVD:
- Sprawdź czy odtwarzacz posiada wszystkie potrzebne rzeczy
- Sprawdź czy przewody nie są uszkodzone
- Podłącz odtwarzacz do telewizora
- Sprawdź stan odtwarzacza
- Włóż płytę aby sprawdzić urządzenie
- Usterki zgłoś do serwisu lub zadzwoń pod numer 020-566-345
- Swobodnie korzystaj z odtwarzacza
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T22:47:32+01:00
Instrukcja obsługi odtwarzacza CD.

1. Po wyjęciu z pudełka upewnij się, że są wszystkie elementy.
2. Podłącz kabel do odtwarzacza, z drugiej strony do prądu.
3. Wysuń 'tackę' na płytę za pomocą przycisku.
4. Włóż płytę.
5. Wsuń 'tackę' do odtwarzacza.
6. Upewnij się, że głośność jest wyregulowana.
7. Naciśnij przycisk 'On'.
8. Naciśnij przycisk 'Play'.
9. Po zakończeniu użytkowania naciśnij przycisk 'Pause'.
10. Naciśnij przycisk 'Off'.

Miłego użytkowania;)
4 3 4