Odpowiedzi

2010-02-12T22:51:44+01:00
A)64u+12u+48u=124u
b)59u+28u+96u=183u
c)42u+12u+31u+64u=149u
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T00:43:08+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) CuCO₃ - 1*64u+1*12u+3*16u=124u

b) Ni(NO₃)₂ - 1*59u+2*14u+6*16u=183u

c) (NH₄)₃PO₄ - 3*14u+12*1u+1*31u+4*16u=149u
2 5 2