Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T22:54:42+01:00
Spać , odpężyć się xD , oglądać film ;D
2010-02-12T22:56:03+01:00
W bierny :P Chociaż akurat dzisiaj moja polonistka stwierdziła,że odpoczywać to my możemy,ale to nie oznacza lenistwa i mam na ferie dwie lektury :P Także...jak możesz sobie na to pozwolić to odpoczywaj biernie :P
  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T23:12:15+01:00
Najlepiej odpoczywamy jak śpimy ^^
możesz też oglądać telewizje, poczytać jakąś fajną książkę :P