Odpowiedzi

2010-02-12T23:06:07+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Z def. stęż procent.
30g subst.-----130g roztworu(30g+100g)
xg subst.------100g roztworu
x=30*100/130
x=23,1g
x=23,1%
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T23:29:42+01:00
30g subs-130g
xg subs-100g
mnożenie na krzyż
x=30*100/130
x=23,1%
1 1 1