Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T23:18:14+01:00
30g CuSO4 - 130g roztworu
x CuSO4 - 100g roztworu
x=30x100/130
x=23,1 %

odp:23,1%-cp
14 4 14
2010-02-12T23:18:42+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Z def. stęż procent.
30g subst.-----130g roztworu(30g+100g)
xg subst.------100g roztworu
x=30*100/130
x=23,1g
x=23,1%
11 4 11
2010-02-12T23:28:29+01:00
30g CuSO4 - 130g
x CuSO4 - 100g
mnożenie na krzyż
x=30*100:130
x=23,1 %
9 4 9