Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T23:31:31+01:00
Http://www.psz.pl/tekst-26263/Najwazniejsze-wydarzenia-2009-roku-na-swiecie


tu masz to bardzo dobrze rozpisane;)
2010-02-12T23:33:17+01:00
20 stycznia zaprzysiężono Baracka Obamę, pierwszego czarnoskórego prezydenta w historii Stanów Zjednoczonych, na 44. prezydenta USA.

6 maja w Polsce potwierdzono pierwszy przypadek zakażenia wirusem A/H1N1. W czerwcu WHO ogłosiło pandemię grypy A/H1N1.

17 września prezydent Stanów Zjednoczonych Barack Obama oraz minister obrony Robert Gates ogłosili decyzję o rezygnacji z planu umieszczenia w Polsce i Czechach baz amerykańskiej obrony antyrakietowej.

30 września to początek tzw. afery hazardowej.

9 listopada odbyły się w Berlinie się uroczystości związane z 20. rocznicą zburzenia muru berlińskiego.

Śmierć Michaela Jacksona.

7 lutego ogłoszono, że geolog Piotr Stańczak, polski inżynier porwany w Pakistanie przez terrorystów, został zabity.

W styczniu w wyniku eskalacji konfliktu gazowego między Rosją , a Ukrainą Gazprom przestał przesyłać gaz na Ukrainę.