Walnetynka xd :D
bo u mnie w szole jest taka skrzynki tam sie wkłada walnetynki :D
i później ludzie je rozdają;]
no i chce dać takie zajebistemu chłopakowi ^^
najlepiej po angeislku ale z tłumaceniem mogą tez byc polskie ;].
daje aż 32 pkt ! bo szukalam z necie i to takie krótkie głupie wierszyki takze bede zgłaszać!.
moze z jakiej piosnki tekst..
w wierszu ma być:
-nie pisać że go kocham tylko że jest mi bliski czy też bardzo go lubie.
-zabawny też ma byc troche wierszyk/moze byc też taki smutawy:D
-on mnie tylko tak lekko kojaży nie znamy sie alejuz od roku w nim sie bujam ;].
piszcie:D:D:D::D a moze sami jakis wierszyk wymyślicie wynagrodze;]
a i ma byc dłuzszy troche ale tez nie za dlugi :D

2

Odpowiedzi

2010-02-12T23:43:46+01:00
Dużo mówić by sie chciało,
lecz na słowa czasu mało.
Powiem kródko związłowato,
lubie ciebię co ty na to?
dłóższego nie znam ale może sie przydać:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T23:59:04+01:00
W moim życiu była pustka
w moim sercu tylko łzy
nie mam powodu do
płakania gdyż jesteś przy mnie Ty...


Cud miłości w czystości się objawia.
Czystość utwierdza się w zaufaniu,
Zaufanie buduje szczerość,
Szczerość poznanie rozwija.
Im bardziej znam, tym bardziej ufam,
Im bardziej ufam, tym większa jest otwarta moja szczerość...
Kochać to cud...


The stars in your smile
The glow of your hair
Stars are always present
When you are there

I can always see
The stars in your smile
Spend some time with me
Please stay for a while

When you aren't present
For only one day
Since you are not there
Stars just fade away


Valentine's Day

If I could be the postman
For just one single time,
I'd choose to carry Valentines
So lovely and so fine.
I would not mind the heavy load,
Or mind my tired feet.
If I could scatter happiness
All up and down the street.