Odpowiedzi

2010-02-13T00:01:21+01:00
Youth hostel-schronisko młodzieżowe
working holiday- pracowite wakacje
wheelchairwózek inwalidzki
volunteer-wolontariusz
visit-zwiedzać
willa-willa
view-podgląd
unusual-niezwykły; dziwny
trip-podróż,wycieczka
trek-wędrówka
travel to-podróżować do
train(v)-szkolić; przeszkolić; wyszkolić
tour-podróż; wycieczka
tiring-męczący; znojny
ticket-bilet
tent-namiot
sunbather-opalający sie
stay-pozostawać
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T00:02:33+01:00
Youth hostel - schronisko młodzieżowe
working holiday - pracujące wakacje
wheelchair -wózek inwalidzki
volunteer - wolontariusz
visit - odwiedzać
willa - willa - duży dom
view - widok
unusual - niezwykły
trip - wycieczka
trek - włóczęga
travel to - pozdróżować do
train(v) -pociąg
tour -podróż
tiring - męczący
ticket -bilet
tent - namiot
sunbathe - opalać się
stay - przebywać
2010-02-13T00:04:37+01:00
Youth hostel - schronisko młodzieżowe
working holiday - pracowite wakacje
wheelchair - wózek inwalidzki
volunteer - wolontariusz
visit - wizyta
willa - willa
view - przeglądać
unusual - niezwykły
trip - wycieczka
trek - wędrówka
travel to - podróżować do..
train - szkolić
tour - wycieczka
tiring - męczący
ticket - bilet
tent - namiot
sunbathe - opalać się
stay - zostać

jak pomogłem daj naj ;))