Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T00:20:31+01:00
Walentynki czas miłosci,
niechaj miłosc w nas zagości.
Niech rozbudzi w sercach naszych
promień szczęscia i radosci.

takie amatorskie, jak nic :D
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T00:28:36+01:00
Gdy Cię wtedy ujrzałam o poranku
wiedziałam, że zostaniesz na przystanku.
Ja, głupia, do szkoły pojechałam,
i prawdziwą Miłość olałam.

Od kiedy Cię poznałam,
W Twoich oczach się zakochałam.
Błądziłam po mieście Ciebie szukając,
frytkami z KFC się zajadając.

Nie chce mi się uczyć, nie chce mi się żyć,
Nie pozwalasz mi nawet śnić.
Do szkoły chodzę jak na skazanie,
bo Cię w niej nie ma, Kochanie.
3 3 3
2010-02-13T00:49:10+01:00
Jeśli jesteś zakochany,
wiernie komuś oddany,
ten dzień jest dla Ciebie,
więc wierszyk specjalnie lepię.
Na to święto wyjątkowe,
mimo wszystko odlotowe,
bo mówiące o miłości,
która w sercach naszych gości.
Walentynki czas szalony,
bo szczęśliwy, wyjątkowy.
Wykorzystaj go jak możesz
swemu sercu tym pomożesz.

ha ha ha ;]
3 4 3