Odpowiedzi

2010-02-13T00:29:18+01:00
Stacja
Sponsor
socjologia
śpiwór
umiejętności
cisza
dekoracje
zadowolony
plecak
odpowiedzi
rezerwacja
relaks
relaks
podnosic (ceny)
dumny
Platforma
samolot
plan
2010-02-13T00:31:08+01:00
Station- stacja
sponsor- sponsor
sociology- socjologia
skills- umiejętności
silence- cicha
scenery- sceneria
satisfied- zadowolić
rucksack- plecak
response- odpowiedz
rezervation- rezerwacja
relaxing- relaksujący
relax -relaks
raise(money)- podwyżka
proud- dumny, pyszny
platform- podium, platforma
plane- samolot
plan- planowac, plan
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T00:33:04+01:00
Station- stacja
sponsor- sponsor
sociology- socjologia
sleeping bag- śpiwór
skills- umiejętności
silence- cisza
scenery- sceneria
satisfied- zaspokojony
rucksack- plecak
response- odpowiedź
rezervation- rezerwacja
relaxing- odprężyć się
relax- relaks
raise(money)- podwyżka
proud- dumny
platform- platforma
plane- samolot
plan- plan/ projekt