Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T09:22:57+01:00
Dzielisz przez 100 czyli przesuwasz przecinek w lewo o dwa miejsca:

87,5% = 0,875
10.8% = 0,108
1.9% = 0,019
1.05%= 0,0105
2010-02-13T09:23:22+01:00
2010-02-13T09:26:14+01:00
Poprostu podziel przez 100

85.7 : 100 = 0,875

10.8 : 100 = 0,108

1.9 : 100 = 0,019

1.05 : 100 = 0,0105

Jak dzielisz ułamek dziesiętny przez 1 z zerami to przesuwasz przecinek w lewo o tyle ile jest zer przy 1

:)