Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T09:31:02+01:00
Korba,
kocur,
kocica,
kocisko,
traktor,
drągal,
paniusia,
panienka,
kotka,
kotuś,
piesunio,
kicia,
kotek,
babunia,
Jancio,
wujaszek,
siostrzyczka,
braciszek,
koteczek.

pzdr ;)
1 5 1
2010-02-13T09:32:17+01:00
Mamba
mur
lica
kolor
żal
mamusia
maleńka
kurtka
kubuś
bunio:P
babcia
dziadek
babunia
mircio:P
wujaszek
siostrzyczka
braciszek
kubeczek

takie niestworzone niektóre:)
2 3 2