Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T09:42:03+01:00
Odp:
Nie ma co się bawić w obliczanie,jeżeli zamieniamy [m/s] na [km/h],mnożymy przez 3,6 a w sytuacji odwrotnej dzielimy przez 3,6;zapamiętaj to do końca życia, w szkole średniej będzie Ci łatwiej!
W naszym wypadku ;
V=10,5[m/s]*3,6=37,8[km/h].
Odp.c)-zapamietaj to!!!!!!!!!!
3 3 3
2010-02-13T09:42:14+01:00
C, bo
3600*10,5=37800 ale m a 37,8km
3600 bo sekundy na godziny
1 4 1