Odpowiedzi

2009-10-12T09:55:13+02:00
Proporcja odwrotna:

84 krawcowe --- 14 dni
24 krawcowe --- x dni

24*x = 84*14
24x = 1176
x = 49
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T09:57:09+02:00
84-14dni
24-xdni
odwrotnie proporcjonalne cyli

24x=84*14
24x=1176/:24
x=49

potrzebuja 49 dni
2009-10-12T10:50:32+02:00
84 krawcowe szyj dana partie odziezy w ciagu 14 dni. Oblicz, w jakim czasie taka sama partkie odziezy i przy takiej samej wydajnosci pracy uszyja 24 krawcowe.
x-liczba dni
84*14=x*24
x=1176/24
x=49