Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T09:52:48+01:00
Przede wszystkim określają jakieś granice człowiek wie co mu wolno a co nie. Gdyby nie było praw ,człowiek popadłby w amok wszystko byłoby dla niego niepotrzebne z pewnością kradłby i nie byłby za to karany. Dzięki określonym prawą wie że za swe czyny będzie ukarany.
13 3 13
2010-02-13T09:54:46+01:00
W państwie demokratycznym prawa człowieka maja bardzo duze znaczenie;
-obywatel moze wybrac sobie miesce zamieszkania
-do bezpiecznych warunkow do pracy
[w ranie zlych warunkow do pracy obywatel ma prawo zlozyc zazalenie a pracodawca zaostanie ukarany]
-prawo do udzialu w glosowaniu
(kazdy obywatel od 18 roku zycia ma prawo to oddanie swojego glosy podczas glosowania i nikt tego mu nie moze zabronic)
tak jest takze z innymi prawami np wolnosc osobista i tak dalej
5 3 5