Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T09:52:57+01:00
P. gramatyczny: -> Marek
Marek szybkim krokiem idzie do sklepu.

P. domyślny: -> (my)
Lubimy czytać książki przygodowe.

P. logiczny -> Wojtka
Wojtka nie było dzisiaj w szkole.
14 3 14
2010-02-13T09:54:08+01:00
Pod. gram - !Janek! uzbierał mnóstwo jagód
pod. log. - Tu jest !jedzenia! na dwa lata
pod. domyślny. - Zrobiła obiad dla całej rodziny
10 3 10