Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T09:55:18+01:00
MPH3=31u+3u=34u
mC2H6=24u+6u=30u
mKOH=39u+16u+1u=56u
mMg(NO3)2=24u+28u+96u=148u
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T09:59:21+01:00
1 .PH3
P = 31u
H = 1u

M PH3 = 31u + (1u*3 ) = 34 u
Odp. 34u

2.C₂H₆
C =12u
H = 1u

M C2H6 = (12u*2 ) + (1u *6) = 30 u
Odp. 30u

3.KOH
K = 39u
O= 16u
H= 1u

M KOH = 39u + 16u + 1u = 56u
Odp.56u

4.Mg(NO₃)₂
Mg = 24u
N=14u
O=16u

24u + (14+ 16*3) *2
24u + 62u*2
24u + 124u = 148u
Odp.148u
1 1 1
2010-02-13T10:02:14+01:00
PH3= 31u+1u*3=34u
C₂H₆= 12u*2+1u*6=30u
KOH=39u+16u+1u=56u
Mg(NO₃)₂=24u+(14u+16u*3)*2=148u