Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T10:13:14+01:00
Wzór
log(ab) = log a + log b
log an = n log a

log24 = log(6 x 4 ) = log6 + log 2² = log6 + 2log2

log24 jest równa log6 + 2log2
13 4 13
  • Roma
  • Community Manager
2010-02-13T10:15:09+01:00
Log24
Możemy skorzystać, ze wzorów :
log(a × b) = log a + log b
log a^k = k × log a
Na podstawie otrzymujemy:
log24 = log (6×4) = log 6 + log 2² = log 6 + 2 × log 2
8 3 8