Mógłby ktoś to zrobić xdd
Uzupełnij schemat przyczynowo skutkowy z pana Tadeusza wątek miłosny.
*Przyjazd Tadeusz do Soplicowa
* Przelotne spotkanie z nieznajomą
* ...
* Pojawienie się Telimeny
* ...
* Spotkanie w świątyni dumania
* ...
* Zdumienie Tadeusza na widok Zosi budzącej go na polowanie
* ...
* Odejście Tadeusz po niegrzecznej rozmowie z Telimeną
* ...
* Spotkanie w...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T10:17:37+01:00
*Przyjazd Tadeusz do Soplicowa
* Przelotne spotkanie z nieznajomą
* oczekiwanie Tadeusza podczas uczy
* Pojawienie się Telimeny
* rozmowa z Telimena podczas uczty
* Spotkanie w świątyni dumania
* tajemniczy kluczyk
* Zdumienie Tadeusza na widok Zosi budzącej go na polowanie
* przedstawienie Tadeuszowi Zosi podczas uczty po polowaniu
* Tadeusz jest całkiem pewny pomyłki
* Odejście Tadeusz po niegrzecznej rozmowie z Telimeną
*nerwowa reakcja Tadeusza- niegrzeczne zachowanie wobec Telimeny
* spotkanie Telimeny i Tadeusza w „świątyni dumania” – walka z mrówkami
* postanowienie wyjazdu
* kłótnia Tadeusza z Telimeną, która podsłuchała rozmowę
* samobójcza próba Tadeusza (próba utopienia się w błocie)
* zgoda Telimeny na zaręczyny z Zosią
* uczta zaręczynowa młodych
2010-02-13T10:22:53+01:00
*Przyjazd Tadeusz do Soplicowa
* Przelotne spotkanie z nieznajomą
* oczekiwanie Tadeusza podczas uczy
* Pojawienie się Telimeny
* rozmowa z Telimena podczas uczty
* Spotkanie w świątyni dumania
* tajemniczy kluczyk
* Zdumienie Tadeusza na widok Zosi budzącej go na polowanie
* przedstawienie Tadeuszowi Zosi podczas uczty po polowaniu
* Tadeusz jest całkiem pewny pomyłki
* Odejście Tadeusz po niegrzecznej rozmowie z Telimeną
*nerwowa reakcja Tadeusza- niegrzeczne zachowanie wobec Telimeny
* spotkanie Telimeny i Tadeusza w „świątyni dumania” – walka z mrówkami
* postanowienie wyjazdu
* kłótnia Tadeusza z Telimeną, która podsłuchała rozmowę
* samobójcza próba Tadeusza (próba utopienia się w błocie)
* zgoda Telimeny na zaręczyny z Zosią
* uczta zaręczynowa młodych