Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T10:03:55+01:00
Hej mozesz napisac;
bardzo lubie rodzaj muzuki rap
sa rozne rodzaje rapu, mozemy sluchac takich mieszanek jak rap polaczony z dance lub z techno,
sluchajac ich moge zapomnic o calej rzeczywistosci.
To naprawde cos nie samowitego....
Bardzo lubie sluchac pisenek Meza, Kasi Wilk, Sylwi Grzeszczak
Gdy śpiewaja razem bardzo mila sie tego slucha
Rytm tej muzyki jest raczej stabilny, wszystko mja swoj rytm
bardzo lubie sluchac takiej muzyki daltego takze ze maja bardzo zyciowe slowa np taka piosenka jak ,,mamy siebie" , ,,Sacrum"
,,Aniele" TE PIOSENKI POLECIL BYM TYM KTORZY CENIA SIOBIE TO CO NIE CODZIENNE !
<<bO najpiekniejsze jest to co nas rozni>>
2010-02-13T10:08:32+01:00
Na czasie? Utwór Paulli "Od dziś"
Oryginalna tonacja:G-dur;
Akordy gitarowe:
G,D,C(7+),D II 2x
Ref:
C,C(6),D,h,h7,e,C,C(6),D,D7,G.
Tempo:1/2.