Odpowiedzi

2010-02-13T10:22:24+01:00
Charakter zdobi człowieka, miłość jaka ma dla otoczenia, jest miły.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T10:28:18+01:00
Moim zdaniem to nie szata zdobi człowieka tylko liczy się to co ma się u środku. Jego czyny, myśli oraz słowa. Przykładem, że nie szata zdobi człowieka jest Kopciuszek. Dziewczyna jest młodą zaniedbaną osóbką. Była poniżana przez siostry i macochę. One choć były piękne, dobrze ubrane to w żaden sposób nie mogły dorównać Kopciuszkowi. Były okropne, puste w środku, nie miłe.. w żaden sposób nie mogły znaleźć sobie mężów. Więc na prawdę nie szata zdobi człowieka tylko jego wnętrze i uczynki :)


proszę ;*:)