Odpowiedzi

2010-02-13T10:40:48+01:00
Po wielkiech ludziach pozostają wspomnienia, co robił takiego, że pozostało w naszych sercach. Mogą jeszcze pozostać jakieś pamiątki po tym człowieku. Jak był wielkim pisarzem czyli jakieś książki, pamiętniki, dyplomy. Mogł także być muzykiem, po którym pozostały nuty, i oszczędności. Był malarzem, to po nim pozostały malunki. Mógł być nawet bogatym człowiekiem, zostawił dla rodziny pieniądze, lub jakieś wartościowe biżuterie. Po takich ludziach pozostaje najczęściej pamięć, wspomnienia. Gdy chodzimy na jego grób często ludzie przypominają sobie najlepsze chwile, które z nim przeżyli. Cieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą...
32 4 32
2010-02-13T10:43:47+01:00
Napisze o wielkich pisarzach ....
Ten kto wymyślił wzruszające i piękne słowa przelał to starannie na kartkę wtem powstała książka ale nie zwykła tylko z duszą . Człowiek zwany pisarzem
doceniony został jedynie po śmierci gdy już zrozumieli potęgę uczucia zawartych w powieści . A teraz my szanujemy to jeszcze mocniej , gdyż
dzięki pokudładanych w kupe liter mamy śwadomość co straciliśmy .
A co do pytania to odpowiedź jest prosta ; nadzieję .
Jeśli ci się spodoba daj mi koma albo daj jako naj :P
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T10:43:47+01:00
Moim zdaniem pozostaje nam wiele rzeczy po wielkich ludziach tego świata którzy odeszli.
Najważniejszajest pamięć o nich.Jeśli ktoś kochał i był kochany to z pewnością nie będzie zapomniany,w pamięci najbliższych osób nadal będzie żywy.W wierszu ,,Exegi monumentum"Horacy pisze,że ,,postawiłem sobie pomnik trwalszy niż ze spiżu".Tym pomnikiem jest właśnie nieśmiertelna sława i pamięć o nim.Dopóki ludzie będą czytać jego dzieła on nie zostanie zapomniany.Tak jest w przypadku wielu poetów.Niektórzy tworzyli setki lat temu a nadal są znani i pamieta się o nich.W przypadku np.malarzy będą to ich dzieła.Wystawiane w muzeach i galeriach nieustannie przypominają o swoim autorze.Niektórzy jak choćby Napoleon zrobili w swoim życiu tak wiele że cały czas dzieci uczą się o tym w szkołach i jego pamięć o nim nigdy nie zaginie.Czasem jednak zwykli,szarzy ludzie potrafią czymś dobrym lub złym zapisać się na zawsze w naszym umysle.
Podsumowując po wielkich tego świata zostaje nam ich dorobek duchowy i materialny o kóry cały czas trzeba dbac i go rozwijać.;)
46 4 46