W pewnej szkole przeprowadzono ankietę: Czy wolałbyś być sławnym sportowcem, czy sławnym muzykiem?
Sportowcem wolałoby być 47% pytanych osób, a 2/5 wybrałoby karierę muzyka. Ile procent ankietowanych nie podało żadnej odpowiedzi?

3

Odpowiedzi

2010-02-13T10:31:07+01:00
2/5 =4/10=40/100 = 40% tyle ankietowanych chciałoby być muzykiem
100%-47%-40%=13%
Odp żadnej odpowiedzi nie udzieliło 13% ankietowanych.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T10:31:57+01:00
2/5=40/100=40%
100%-47%-40%=13%

odp.13% ankietowanych nie udzieliło żądnej odpowiedzi.

ps. mam nadzieje że pomogłam życze powodzenia na lekcjach matematyki
13 4 13
2010-02-13T10:33:17+01:00
100%=całość ankietowanych
47%=chce być sportowcem
⅖=0,40=40%-woli muzykę

100%-47%-40%=13%
odp. 13 % badanych nie podało żadnej odp.
6 4 6