Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T10:34:17+01:00
Znam wiele w różnych dziedzinach :)
Jedną najbardziej mi znaną jest " psychiczne wampiry są wśród nas "
O część religijną to stawiam na biblię .....
o przygodową moim zdaniem faraon :) B.Prus
, który w sposób doskonały obrazuje nam potęgę i świat starożytnego egiptu.
Chyba .... pomogłam
2010-02-13T10:37:00+01:00
Hej to mogę być książki takie jak;
-"Historia filozofii" Tatarkiewicza
-,,Problemy filozofii" B. Russel
-,,Powiatyki filozoficzne" Woltera
-<< Świt Zofii"'
,,Dziewieć cegieł"

Zanm jeszcze wiele mysli filozoficznych np;
bląd jest przywilejem filozofow, tylko glupcy sie nigdy nie myla

z takich mysli mozna wyciagnac wiele wnioskow;D