Odpowiedzi

2010-02-13T10:41:52+01:00
Andrzej Radek, Marcin Borowicz, Bernard Zygier, prof. Rudolf leim, prof. Iłarion Stiepanycz Ozerskij, prof. Sztetter, pan Nogacki, pan majewski, prof. Kostriulew, dyrektor Kriedtoobriadnikow, inspektor Zabielskij, pani Borowiczowa ( matka Marcina), pan Borowicz (ojciec Marcina), Tomasz Walecki zwany Figą, Anna Stogowska "biruta"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T10:42:22+01:00
Marcin Borowicz
Andrzej Radek
Bernard Zygier
Rudolf Leim
Majewski
Iłorion Stiepanycz Ozierskij
p. Sztetter
p. Nogacki
Dyrektor Kriestoobriadnikow
inspektor Zabielskij
Kostriulew
ks. Wargulski
Biruta - Anna Stogowska
Stara Przepiórczyca
rodzice marcina
1 5 1
2010-02-13T11:08:20+01:00
Bernard Zygier,
Andrzej Radek,
Marcin Borowicz,
Marcin Borowicz,
Andrzej Radek,
Anna Stogowska,
Państwo Borowiczowie - Helena i Walenty,
Antoni Paluszkiewicz,
Tomasz Walecki,
Rudolf Leim,
Iłarion Stiepanycz Ozierskij,
Sztetter,
Pani Przepiórkowska,
Ferdynand Wiechowski.

Myślę że pomogłam pozdro. :))