Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T10:42:03+01:00

Weź oddech, głęboki
Uspokój się, mówił mi
Kiedy grasz, to już na zawsze
Biorę pistolet i liczę do trzech.
Teraz się pocę, poruszam się powoli.
Nie czas na myślenie, moja kolej by odejść.
Widzisz jak moje serce bije
Widzisz to przez moją klatkę piersiową.
Jestem przerażona, lecz nie odchodzę
Wiem, że muszę przejść tę próbę.
Wiec po prostu pociągam za spust.

Zmów modlitwę za siebie
Mówi zamknij oczy
Czasem to pomaga
Wówczas nachodzą mnie przerażające myśli
To, że on tu jest oznacza, że nigdy nie przegrywa.

Widzisz jak moje serce bije
Widzisz to przez moją klatkę piersiową.
Jestem przerażona, lecz nie odchodzę
Wiem, że muszę przejść tę próbę.
Wiec po prostu pociągam za spust.

Skoro życie przelatuje mi przed oczyma
Zastanawiam się, czy kiedykolwiek jeszcze ujrzę wschód słońca?
Zbyt wielu nie dostanie szansy, by powiedzieć „żegnaj"
Lecz jest już za późno, by podnieść wartość mojego życia.

Widzisz jak moje serce bije
Widzisz to przez moją klatkę piersiową.
Jestem przerażona, lecz nie odchodzę
Wiem, że muszę przejść tę próbę.
Wiec po prostu pociągam za spust.
1 5 1
2010-02-13T13:24:54+01:00
TŁUMACZENIE PIOSENKI :

Weź oddech, głęboki
Uspokój się, mówił mi
Kiedy grasz, to już na zawsze
Biorę pistolet i liczę do trzech.
Teraz się pocę, poruszam się powoli.
Nie czas na myślenie, moja kolej by odejść.
Widzisz jak moje serce bije
Widzisz to przez moją klatkę piersiową.
Jestem przerażona, lecz nie odchodzę
Wiem, że muszę przejść tę próbę.
Wiec po prostu pociągam za spust.


Zmów modlitwę za siebie
Mówi zamknij oczy
Czasem to pomaga
Wówczas nachodzą mnie przerażające myśli
To, że on tu jest oznacza, że nigdy nie przegrywa.



Widzisz jak moje serce bije
Widzisz to przez moją klatkę piersiową.
Jestem przerażona, lecz nie odchodzę
Wiem, że muszę przejść tę próbę.
Wiec po prostu pociągam za spust.



Skoro życie przelatuje mi przed oczyma
Zastanawiam się, czy kiedykolwiek jeszcze ujrzę wschód słońca?
Zbyt wielu nie dostanie szansy, by powiedzieć „żegnaj"
Lecz jest już za późno, by podnieść wartość mojego życia.



Widzisz jak moje serce bije
Widzisz to przez moją klatkę piersiową.
Jestem przerażona, lecz nie odchodzę
Wiem, że muszę przejść tę próbę.
Wiec po prostu pociągam za spust.


Proszę
Buzzy ;-)
2 3 2