Odpowiedzi

2010-02-13T10:53:51+01:00
W przyszłaś ci chciałabym mieszkać w Polsce ponieważ jest to moja ojczyzna.Uważam Ze w Polsce jest wiele ciekawych miejsc i zabytków.Polska jest krajem który posiada morze i góry.Dlatego więc w przyszłości chciała bym zamieszkać w Polsce a nie gdzie indziej.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T11:10:09+01:00
Ja na pewno będę pracowała i mieszkała w Polsce. Jest to mój kraj ojczysty i nie mam zamiaru go opuszczać :) W Polsce mam przyjaciół, rodzinę ... , wiec nie wyobrażam sobie że mogła bym ich opuścić. Drugim twardym argumentem jest to, że w Polsce są piękne tradycje i obyczaje, w których nie ma w innych krajach. "Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej" moim domem jest Polska i nie wyobrażam sobie że mogła bym mieszkać gdzieś indziej ;))


proszę ;*