Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T11:34:09+01:00
Mój najlepszy misiu nazywa się Fedzio jest bardzo duży i biały.Ma niebieskie oczka i czarny nos.Charakteryzuje się wielkim brzuchem na którym pisze kocham.Gdy się naciśnie na jego łapke wtedy śpiewa piosenkę.Bardzo lubię tego misia ponieważ jest śmieszny ale też ładny
5 4 5
2010-02-13T11:47:05+01:00
Mój miś nazywa się Flora , najczęściej przesiaduje w kącie mojego łóżka. Flora jest koloru białego i jest nieduża. Na jej głowie położony jest kapelusz koloru niebieskiego. Bardzo kocham mojego misia bo jest moim najlepszym przyjacielem !
4 4 4