Odpowiedzi

2010-02-13T11:03:39+01:00
Był to drugi dzień frei zimowych pojechałam z rodzina do aquapark .W aquapark było pełno różnych zjeżdżalnia i kolejek.Z bratem poszliśmy na zjeżdżalnie z której zjeżdżało się na oponach.Choć była na dworze zimno my i tak tego nie czuliśmy bo byliśmy w dużym krytym pomieszczeniu.W tym aquapark było bardzo fajnie i nigdy tego nie zapomnę ponieważ był to mój najlepszy dzień ferii zimowych.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T11:13:43+01:00
Drugi tydzień ferii spędziłem a akwapark, był to mój najlepszy dzień. Bardzo lubię pływać, a zwłaszcza kiedy jest bardzo dużo atrakcji. Kiedy dojechałam do mojego ulubionego miejsca były bardzo duże kolejki. Zamówiłem szatnie i już popędziłam się przebrać. W szatni widziałam bardzo dużo znających mi osób z mojej okolicy. Kiedy usłyszałam dzwonek, że czas na następną grupę zobaczyłam koleżankę z mojego domu. Z nią razem poszłam na zjeżdżalnie. Nauczyła mnie pływać motylkiem a, na koniec poszliśmy na zjeżdżalnie pt. ,, Ogień wody". Kiedy było już czas iść do szatni nie bardzo nam się chciało ale, następna grupa czeka. W szatni ubraliśmy się i pożegnałam. Był to mój najlepszy dzień w ferie, gdyż poznałam lepiej moją koleżankę z bloku , a także zobaczyłam wiele atrakcji wodnych.
9 3 9