Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T11:02:48+01:00
Proszę, proszę!!!!!!!
Oto kwadrat - jest czworokątem.
Ma kąty proste i wszystkie krawędzie są równe.
Możesz robić z niego origami.

To powinno wystarczyć. Liczę na najj!!
10 3 10
2010-02-13T11:02:54+01:00
O to wspaniały czworokąt ma aż 4 równe lub różne boki.
Tylko u nas za jedynie 5 zł. ;D
7 3 7
2010-02-13T12:51:07+01:00
Czy to kwadrat , czy prostokąt - zawsze będzie to czworokąt !
Cztery boki zawsze ma - nazwa sama mówi ta !
Jest wypukły oraz wklęsły - definicja mówi nam.
Wiedziec każdy to powinien , że czworokąt 360 * ma !

* - stopni .
15 4 15