Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T11:03:35+01:00
X - pkt. z testu przyr-mat.
125%x - pkt. z testu hum.

x+125/100x=63 |*100
100x+125x=6300
225x=6300 |/225
x=28

125/100*28=35

Maciek otrzymał 28 pkt. z testu mat-przyr. i 35 z humanistycznego.
2 3 2
2010-02-13T11:04:58+01:00
X - pkt. z testu przyr-mat.
125%x - pkt. z testu hum.

x+125/100x=63 |*100
100x+125x=6300
225x=6300 |/225
x=28

125/100*28=35
2 4 2