Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T11:15:28+01:00
1 znavczenie ludzi starszych w naszym społeczeństwie jest ogromne są oni żywą "skarbnicą wiedzy" swoje przeżyli a wiadomo historia kolem się toczy. Niestety są bardzo często przez nas nie doceniani.
2 Powinno sie traktować ich z szacunkiem i starać się być przy nich by nie czul isię samotni ( co często się zdarza).
2010-02-13T11:17:10+01:00
Hej
Ludzie starsi mają wiele mądrości życiowej, żyją dłużej niż my,
maja dwa razy wiecaj doswaiczenia niz my dlatego tez powionniśmy
ich traktować z szacunkiem.
Powinniśmy takze pamietac ze ludzie starsi to ludzie często chorzy,
słabi, dlatego gdy widzimy jakaś babcie niosąca ze sklepy ciężką
terbe powinniśmy pomoc jej, lub gdy wchodzi po schodach...
,,Śpieszmy się kochac ludzi, tak szybko odchodzą..."
1 5 1
2010-02-13T12:15:31+01:00
Starsi maja zadanie przekazać nam wiarę ...
powinniśmy ich traktować z szacunkiem i dziękować im za to co nas uczą powinniśmy tez modlić się za nich i dziękować Bogu ze postawił ich na naszej drodze