Odpowiedzi

2010-02-13T11:16:11+01:00
Plusy:
- uczy się żyć na własną odpowiedzialność
- jest bardziej samodzielny
- potrafi sobie poradzić w wielu sytuacjach


Minusy:
- jest samotny, odseparowany od innych ludzi, nie ma z kim porozmawiać
- musi wszystko zaczynać od nowa tzn. uczyć sie wszystkich podstawowych czynności zapewniających pzretrwanie
2010-02-13T11:18:39+01:00
Obraz jest namalowany raczej barwami ciepłymi. Przedstawia on lata lub jesień. Piękne góry i lasy...
Pola maja cudowny kolor, a trawa z zielonej zmienia sie na inne kolory.
Jest to cudny obraz:)


- Jest nie bezpiecznie
+ jest nie daleko "kąpeil"
- można spaść z dużej wysokości
+ jest piękny widok

Wystarczy?:P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T12:15:50+01:00
Ok spróbuje zadanie 1 ale nie obiecuję , że będzie zachwycający :)
Taki poetycko ...
Jednym machnięciem pędzla wymalowano obraz marzeń , ani sztucznym i z uczuciem wyrobiony . Może uznamy , że jest on bezbarwny a wprost przeciwnie za kolorowi . Jego barwy obejmują całe płótno i dusze każdego z nas .
Za polem jadalnych zbóż widać gołym okiem piękną łąkę z drzewami rodzące
różnorodne owoce . Jeszcze dalej widać niezwykłą przestrzeń , którą stworzył sam Pan Bóg , a niebo zamalowane chmurami wygląda jak pierze latające
z puchowych poduszek .
Niestety 2 nie wiem XD
1 1 1