Odpowiedzi

2010-02-13T11:27:13+01:00
A) 476-420=56
b) 18090-17955=135
c) 465-434=31
d) 156-156=0
e) 637-702= -65

Pozdrawiam ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T13:20:46+01:00
Oblicz sprytnie (wyłącz wspólny czynnik przed nawias!!!):
a) 28*17-28*15= 28*(17-15)= 28*2=56
b) 134*135-133*135= 135*(134-133)= 135*1=135
c) 31*15-62*7=31*(15-2*7)=31*(15-14)=31*1=31
d) 12*13- 6*26=13*(12-2*6)=13*0=0
e) 13*49-26*27= 13*(49-2*27)=13*(49-54)=13*(-5)=-65
Raczej o to chodziło! :)
1 5 1
2010-02-13T14:34:55+01:00
Oblicz sprytnie (wyłącz wspólny czynnik przed nawias!!!

a) 28*17-28*15 = 28*(17-15) = 28*2 = 56
b) 134*135-133*135 = 135*(134-133) = 135*1=135
c) 31*15-62*7 = 31*(15-2*7) = 31*(15-14) = 31*1 = 31
d) 12*13- 6*26 = 13*(12-2*6) = 13*0 = 0
e) 13*49-26*27 = 13*(49-2*27) = 13*(49-54) = 13*(-5) = -65

NAPEWNO O TO CHODZIŁO ;)

POZDRAWIAM :)