Odpowiedzi

2010-02-13T11:55:43+01:00
A) prostokąt o polu 17 cm kwadratowych
V= 1/3 *17 * 12= 68cm3
b) pięciokąt o polu 27cm kwadratowych
V=1/3 * 27 * 12= 108cm3
c) kwadrat o boku 10cm
Pp= 10*10=100cm2
V= 1/3 * 100 * 12= 400cm3
d) prostokąt o bokach 4cmi 6,5 cm
Pp= 4 * 6,5 = 26cm2
V= 1/3 * 26 * 12 = 104cm3
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T11:59:46+01:00
A) V = 1/3 17 * 12 = 68 cm sześciennych
B) V = 1/3 27 * 12 = 108 cm sześciennych
C)P = 10 * 10 = 100 cm kwadratowych
V = 1/3 100 * 12 = 40 cm sześciennych
D) P = 4 * 6,5 = 26 cm kwadratowych
V = 1/3 26 * 12 = 104 cm sześciennych
1 1 1
2010-02-13T13:37:36+01:00
Zadanie

a) prostokąt o polu 17 cm kwadratowych ;

V = 1/3 * 17 * 12 = 68 cm3

b) pięciokąt o polu 27cm kwadratowych ;

V = 1/3 * 27 * 12 = 108 cm3

c) kwadrat o boku 10cm ;

Pp= 10cm * 10cm = 100cm2

V = 1/3 * 100 cm * 12 cm = 400cm3

d) prostokąt o bokach 4cmi 6,5 cm ;

Pp = 4 cm * 6,5 cm = 26cm 2
V = 1/3 * 26cm * 12cm = 104cm3

Proszę
Magda;-)
1 1 1