Odpowiedzi

2010-02-13T11:53:53+01:00
Reakcja zoobojętnienia to reakcja kwasu z zasadą
kwas + zasada = sól + woda


MAM NADZIJĘ ŻE POMOGŁAM
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T11:54:05+01:00
Reakcja zobojętniania to reakcja kwasu z zasadą, która prowadzi do zmiany pH w kierunku bardziej obojętnego odczynu.
KWAS + ZASADA => SÓL + WODA
9 5 9
2010-02-13T11:54:11+01:00

Reakcja zobojętniania to neutralizacja.
Zapis ogólny przebiegu reakcji zobojętniania:

Kwas + zasada → sól + woda
8 3 8