Odpowiedzi

2010-02-13T11:53:57+01:00
Hej!
Myślę że możesz narysować Jezusa no wiesz biała szata...i takie tam szczegóły różne mozesz dodac a wokół niego dzieci i wyciagnięte ręce...
A napis "Nie lękajcie się"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T11:54:56+01:00
Możesz narysować ludzi, którzy są na pielgrzymce
albo jak się wspólnie modlą.
Jak ktoś komuś pomaga .
albo ludzi w kosciele.
I tam umiescic hasło : Miłość Chrystusa przynagla nas.

:)
2010-02-13T11:55:33+01:00
Możesz narysować Jezusa nauczającego uczniów z sercem a uczniów z minami że kochają Jezusa...

Niewiem czy to dobre ale może coś... ewentualnie Jezusa uzdrowiającego lub kobietę która przed nim klęczy czy coś....