Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T11:56:30+01:00
Obwód= 300m

Więc a+b (długość + szerokość) = 300m:2= 150m

a(długość)=2x
b(szerokość)=x
a+b=3x
x=150:3
x=50 ( m)

Więc a( długość) to 2*50m, czyli 100m, a b (szerokość) to 50m.

Teraz hektary:
P=a*b= 100m*50m=5000m²= 0,5 ha(hektara)

Mam nadzieję, że pomogłam :)

Pozdrawiam :>
2010-02-13T11:59:55+01:00
Ob = 300m
2 ∧ x + 2 x ∧ 2 = 300m
300m ÷ 6 = 50m
x = 50m
długość - 50m
szerokość - 2∧ 50m = 100m
50m ∧ 100m = 5000m²
5000m² = 0,5ha