1.Jaką długość ma krawędź sześcianu , którego objętość jest równa:
A) 216 cm sześcienne
b) 512 m sześciennych
c) 27 w liczniku a 1000 w mianowniku m sześciennych
d) 15 i pięć ósmych dm sześciennych
e) 0,008 cm sześciennych
f) 3,375 m sześciennych?

2

Odpowiedzi

2010-02-13T12:03:22+01:00
1.Jaką długość ma krawędź sześcianu , którego objętość jest równa:
A) 216 cm sześcienne

V= a³
216 m³= a³
a= 6 m
b) 512 m sześciennych
512 m³= a³
a= 8m
c) 27 w liczniku a 1000 w mianowniku m sześciennych
27/1000 m³= a³
a= 3/10 m
d) 15 i pięć ósmych dm sześciennych
125/8 dm³= a³
a= 5/2 dm
e) 0,008 cm sześciennych
8/1000 cm³= a³
a= 2/10 cm= 1/5 cm
f) 3,375 m sześciennych?
3375/1000 m³= a³
15/10 m= a
3/2 m=a
18 4 18
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T12:04:13+01:00
A)a³= 216
a=6
b)a³= 512
a=8
c) a³=27/1000
a=3/10
d)a³= 15⅝
a=125/8
a=5/2=2½
e)a³= 0,008
a=0,2
f)a³= 3,375
a=1,5
67 3 67