Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T11:55:07+01:00
Przemiany fizyczne to np rwanie kartki, topnienie lodu, parowanie wody, a chemiczne to spalanie kartki, oddychanie, korozja metali, smażenie jajecznicy, gotowanie zupy, kwaśnienie mleka, ogórków i kapusty



pozdrawiam i całusa zostawiam!;)


liczę na naj!;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T11:57:13+01:00
Przemiany chemiczne to :
- fotosynteza
- oddychanie
- rozpalanie ogniska
- smażenie jajecznicy
Przemiany fizyczne:
- wrzenie wody
- ubijanie białka
- topnienie śniegu
- mielenie kawy

Wszystkie przykłady pochodzą z mojej książki , a nie z internetu :D
Mma nadzieję że dobrze odpowiedziałam na to pytanie ; ]
2010-02-13T11:57:21+01:00
Przemiany chemiczne :
- Palenie się parafiny
- Kwaszenie mleka
- Kiszenie ogórków

Przemiany fizyczne :
- Parowanie wody
- Zamarznięcie wody
- Topienie lodu

: )
1 1 1