Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T12:07:08+01:00
Ma mleko pod nosem- czyli osoba zachowująca się jak dziecko. Ponieważ dzieci gdy piją mleko zazwyczaj mają mleko pod nosem
trzyma się maminej spódnicy-Czyli tzw. mami synek. Bez mamy nie potrafi niczego zrobić, pyta się jej o zdanie itp.
zbija bąki-Potocznie zwany leń. Osoba która nic nie robi. Woli się obijać zamiast zabrać się do pracy
szuka guza-Osoba która zaczepia dla zabawy. Lubi bójki i rywalizację z innymi
czarna owca -Osoba nielubiana przez innych, oraz taka która zawsze jest posądzana za złe uczynki. Np.gdy ktoś coś zepsuje "czarna owca" jest od razu o to posądzana
19 4 19
2010-02-13T12:08:59+01:00
Ma mleko pod nosem - jest jeszcze młody i niedoświadczony w tym co robi
ciepłe kluski - osoba, która nie umie lub nie chce wyrazić swoich uczuć, przeżyć w jednoznaczny sposób i robi to okrężną drogą
trzyma się maminej spódnicy - boi się wszystkiego i wciąż ucieka do miejsc w których czuje się bezpiecznie
zbija bąki - jest leniwy i nieodpowiedzialny
szuka guza - ma duży zapał i chce wszystko zrobić jak najszybciej bez względu na skutki
czarna owca - ktoś inny, kto nie jest podobny do grupy w jakiej przebywa ze względu na jego zachowanie, cechy charakteru, ubiór, wygląd
46 3 46