Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T12:07:00+01:00
Jezus jest Synem Bożym, jest Bogiem. Bóg zawsze nam pomaga w potrzebie, Jezus zawsze miał i ma otwarte ramiona dla ludzi. Pomimo, że jesteśmy grzeszni, Bóg nas kocha. Syn Boży oddał życie na naszą potrzebę, a największą miłością jest oddanie za kogoś życia. Bóg zawsze nam pomaga, zawsze nas słucha i zawsze jest obok każdego z nas- w dobrych i złych chwilach.

Mam nadzieję że pomogłam :)

Pozdrawiam :>
2010-02-13T12:07:22+01:00
Pomagal innym dawal im to co mial np uzdrawial