Odpowiedzi

2010-02-13T12:12:24+01:00
A więc, ⅜ to 30/80(trzydzieści osiemdziesiątych), a 30% to 3/10 ( trzy dziesiąte), a więc 24/80 ( dwadzieścia cztery osiemdziesiąte).

Po dodaniu 30/80 i 24/80 będzie 54/80. Więc trzeci z nich otrzymał { 80-54= 26} 26/80. Więc największą część dostał z nich ten, co to mówił ( ten z ⅜ skarbu).


Mam nadzieję, że pomogłam :)

Pozdrawiam :>

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T12:17:55+01:00
3/8=75/200-moja część
30%=60/200-x

75/200+60/200=135/200
200/200-135/200=65/200

65/200-część Dużego Leona
Odp. Największą część otrzymam ja