Odpowiedzi

2010-02-13T12:14:37+01:00
- zamykanie zakładów pracy
-kryzys gospodarczy
-upadek wielkich przedsiębiorstw
-nie powstawanie innych firm
- male zarobki i wyjazdy za granice
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T12:14:48+01:00
* ogranicznie produkcji
*kryzys w panstwie
*kryzys w miejscu pracy
* wysokie kredyty pracodawców
* za wysokie lub za małe wyksztalcenia pracownikow
* wyjazdy za granicę
4 4 4
2010-02-13T12:18:10+01:00
Obniżenie poziomu życia.
Brak mobilności
Zmniejszenie popytu na konkretne dobra czy usługi
Zmiany w technologii
Ograniczenie produkcji

;)
3 2 3