1.Jakie rośliny na poniższych rysunkach są przystosowane do życia w wodzie ?
Na obrazkach jest : MOCZARKA,NURZANIEC,WYWŁÓCZNIK,KABOMBA

??


2. Ryby są typowymi zwierzętami wodnymi,ponieważ ....................................................................................................... ?
Odp. Plis z góry thx :**

3

Odpowiedzi

2010-02-13T12:16:05+01:00
1)wszystkie są przystosowane do życia w wodzie
2)nie wiem
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T12:19:26+01:00
Posiadają skrzela,łuski,skóra,płetwy,kształt ciała,
pęcherzyk pławny,narządy wydalnicze i osmoregulacji,oczy,linia boczna
3 4 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T12:47:28+01:00
1. Na pewno moczarka kanadyjska i wywłócznik.
2. Mają ciało przystosowane do życia w wodzie, a woda to jedyne środowisko ich życia.
4 2 4