Odpowiedzi

2010-02-13T12:20:17+01:00
Hm, wydaje mi się, że to przez to, że pamięć na pendrive jest zapełniona... sprawdź tą ewentualność.

Mam nadzieję, że choć trochę Ci pomogłam...

Pozdrawiam :>
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T13:27:05+01:00
Nie napisałeś(aś) czy jest on pusty, czy tez już coś na nim jest.
Spróbuj:
znajdź dostęp do pendriva - w moim komputerze lub na pulpicie o ile masz skrót kliknij prawym przyciskiem myszy i znajdź polecenie - formatuj
po sformatowaniu powinno wchodzić ...