Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T12:18:48+01:00
Bóg dał człowiekowi dekalog po to by według niego postępował. Jest to pewnego rodzaju troska ale i nakaz. Przykazania tj. Nie zabijaj- nakazują żeby tego człowiek nie robił.
Szczęście człowieka polega na tym,że jest on w stanie wesołości i pomyślności.
Ten stan mozna uzyskac ze szczerych chęci ale i wypełnienia Bożego rozkazu.
W tym przypadku wypełnienia dekalogu.

2 4 2
2010-02-13T12:18:52+01:00
Jest on wyrazem troski boga o ludzi ponieważ on stworzył ten dekalog dla nas. Jest on także szczęściem człowieka z powodu gdyż człowiek będzie postępował zgodnie z nim osiągnie wieczne szczęście z bogiem w niebie.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T12:32:41+01:00
Jest to prawda ponieważ Pan Bóg stworzył dekalog żebyśmy wiedzieli jak mamy postępować. Pan Bóg ukazał w ten sposób dla nas troskę i znaki. My poprzez dekalog wiemy jak mamy czynić aby dostać się do nieba , do raju. Każdy chrześcijanin powinien przestrzegać złych czynów , bo wie , że jak będzie czynić tak jak Pan Bóg napisał to znajdzie się w niebie. Każdy chrześcijanin wie , że nie powinien bać się śmierci , bo będzie miał w niebie życie wieczne u boku Pan Boga.
3 4 3