Odpowiedzi

2010-02-13T12:24:53+01:00
XI UKRZYŻOWANIE PANA JEZUSA
W życiu każdego człowieka przychodzi chwila, która domaga się od niego najwyższego męstwa. Ileż to razy ukrzyżowała Mnie wasza wolność. Nie mogę już szukać grzeszników, ponieważ stopy Moje są przybite. Nie mogę już przyciskać rąk do Mojej piersi, ponieważ są przybite w pozycji rozciągniętej. Ale Moje Serce jest otwarte, niech grzesznicy tam wejdą i zamieszkają... Jestem tym, który wynagradza, a ty złóż na ołtarzu wszystkie swoje błędy i szeptem, z czułością wyznaj Ojcu swoją skruchę.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-13T12:26:30+01:00
STACJA I - Piłat wydaje wyrok na Jezusa

Piłat musi podjac decyzje to od niego zalezy dalszy los Jezusa.Dorastanie to czas w którym trzeba podejmowac decyzje .


Naucz nas panie podejmowac dobra decyzje
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-13T12:31:01+01:00
Stacja VI Święta Weronika ociera twarz Panu Jezusowi.
Myślę, że gest Weroniki, która otarła Jezusowi twarz był bardzo znaczny w całej drodze na Golgotę. Było to takie wsparcie zarówno duchowe jak i psychiczne. Święta Weronika musiała też wykazać dużo odwagi przedzierając się przez tłum do zhańbionego przez niewierzących w Jezusa ludzi, za których przecież On oddał swoje życie. Sądzę też, że gest Weroniki jest symbolem tego, że na świecie są ludzie którzy znają, kochają i wielbią Boga i Jezusa Chrystusa.
2 5 2